Kryzys 2020. Sześć rad na lepszy biznes

Tags: bessa, klient, konsumpcja, kryzys, prosperity, spadek, sprzedaż

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

  1. Odpowiedz

    Jako młody przedsiębiorca lubię Pana słuchać. Generalnie lubię słuchać ludzi z doświadczeniem.

    1. Odpowiedz

      Dziękuję!

    • Jarosław
    • 27 maja 2020
    Odpowiedz

    Panie Janie, czy pańskim zdaniem w obecnym czasie jest sens rozpoczynać od zera biznes internetowy o charakterze handlowym , czy też raczej ” siedzieć ” dalej na etacie , kapitał bezpiecznie ulokować i w skupić się na przetrwaniu jakoś w obecnej znienawidzonej pracy w oczekiwaniu na tzw. lepsze stabilniejsze , spokojniejsze po kryzysowe czasy i dopiero wtedy ponownie zacząć o tym myśleć ? pozdrawiam Jarosław.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

0 shares